• Strona główna
  • Deklaracja dostępności
  • Organizacja roku akademickiego
    • Organizacja roku akademickiego 2024/2025
    • Organizacja roku akademickiego 2025/2026
    • Harmonogram zjazdów w roku akademickim 2025/2026
    • Harmonogram zjazdów w roku akademickim 2024/2025
  • Regulaminy
  • Stypendia
    • Regulamin świadczeń dla studentów
    • Wnioski stypendialne i załączniki do Regulaminu świadczeń
    • Wysokości świadczeń
    • Regulamin świadczeń dla studentów od 1 października 2025 r.
  • Cudzoziemcy
    • Rekrutacja dla cudzoziemców
    • Informacje ogólne
    • Wspólne kształcenie z uczelniami zagranicznymi
  • Opłaty
  • Absolwenci
    • Wniosek o wydanie zaświadczenia
  • PRAKTYKI
    • Ogłoszenia dla studentów
    • Regulaminy Praktyk
    • Opłaty za praktyki
    • Druki do pobrania
    • Instrukcje praktyk
    • Kontakt
  • Organizacje studenckie/doktoranckie
    • Aktualności
  • Ubezpieczenie zdrowotne
  • Kontakt
  • » Regulamin świadczeń dla studentów
  • » Wnioski stypendialne i załączniki do Regulaminu świadczeń
  • » Wysokości świadczeń
  • » Regulamin świadczeń dla studentów od 1 października 2025 r.
Wersja dla niedowidzacych
A A A

Stypendia » Wnioski stypendialne i załączniki do Regulaminu świadczeń

 

Załącznik nr 2  - Wniosek o przyznanie miejsca w Domu Studenckim "Skrzat" od 1 czerwca 2025 r.

 

Załącznik nr 15 - Zasady, kryteria i tryb przyznawania miejsc w Domu Studenta „Skrzat" Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie dla studentów oraz doktorantów szkoły doktorskiej

 

 

Wnioski stypendialne i załączniki do Regulaminu świadczeń na rok akademicki 2024/2025

 

  1. Załącznik nr 1 - Wniosek o przyznanie stypendium socjalnego
  2. Załącznik nr 2 - Wniosek o przyznanie miejsca w Domu Studenckim „Skrzat"
  3. Załącznik nr 3 - Wniosek o przyznanie zapomogi
  4. Załącznik nr 4 - Wniosek o przyznanie stypendium dla osób niepełnosprawnych
  5. Załącznik nr 5 - Wniosek o przyznanie stypendium Rektora
  6. Załącznik nr 6 - Wniosek o przyznanie stypendium Rektora dla studentów I roku I stopnia w roku złożenia egzaminu maturalnego
  7. Załącznik nr 7 - Oświadczenie o niepobieraniu świadczeń pomocy materialnej na więcej niż jednym kierunku
  8. Załącznik nr 8 - Oświadczenie studenta o nieprowadzeniu gospodarstwa domowego z żadnym z rodziców
  9. Załącznik nr 9 - Oświadczenie o dochodach studenta i członków rodziny innych niż dochody podlegające opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych na zasadach określonych w art. 27., art. 30b, art. 30c, art. 30e i art. 30f ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
  10. Załącznik nr 10 - Oświadczenie studenta o niezmienności sytuacji materialnej i rodzinnej
  11. Załącznik nr 11 - Wniosek o zmianę decyzji w związku ze zmianą sytuacji materialnej/rodzinnej
  12. Załącznik nr 12 - Wzór listy rankingowej do stypendium Rektora
  13. Załącznik nr 13 - Wykaz rodzajów osiągnięć oraz punkty uprawniające do otrzymania stypendium Rektora
  14. Załącznik nr 14 - Oświadczenie o niekorzystaniu przez studenta oraz członków jego rodziny ze świadczeń pomocy społecznej oraz źródłach utrzymania rodziny

« wstecz
| Deklaracja dostępności | Organizacja roku akademickiego | Regulaminy | Stypendia | Cudzoziemcy | Opłaty | Absolwenci | PRAKTYKI | Organizacje studenckie/doktoranckie | Ubezpieczenie zdrowotne | Kontakt

Valid XHTML 1.0 Strict

Online: 2 | W tym tygodniu: 450 | W tym miesiącu: 4464 | Wszystkich wizyt: 20693